Cuprins documentatie :

1.Genealogia şi structura trufelor
2.Habitatul trufelor
3.Recoltarea trufelor
4.Etica recoltării
5.Alegerea şi amenajarea terenului
6.Însămânţarea trufelor
7.Alegerea esenţelor lemnoase trufiere
8.Menţinerea condiţiilor de mediu
9.Lucrari de ingrijire in truferii
10.Speciile de trufe
11.Standarde de calitate
12.Afacerea cu trufe
13.Câini de trufe
14.Dresajul câinelui
Cultivarea trufelor poate fi o activitate foarte rentabila, pentru ca presupune investitii initiale modeste si nu cere cine stie ce efort. Pentru cine poseda un teren potrivit exista diferite moduri de a o practica. Cel mai simplu mod consta in sadirea, dupa saparea pamantului, a unor rasaduri de gorun, tei, stejar, alun, plop sau castan, sperand apoi ca tuberculii sa creasca spontan.

Documentatia completa este pe suport C.D. avand pretul de 30 RON si contine atat text cat si fotografiile aferente.Pentru comenzi accesati:E-mail: agricultorul21@yahoo.com

1 comentarii:

Anneke Sergio spunea...

Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

Trimiteți un comentariu

Partenerii: