Cuprins ghid idei de afaceri :

1. Pensiune agroturistică
2. Comerţ tradiţional de mici dimensiuni
3. Grădiniţa privată
4. Club pentru şcolari
5. Firmă de catering
6. Comerţ electronic cu cadouri
7. Comerţ electronic cu produse de artizanat
8. Firmă de curăţenie
9. Birou de creaţie
10. Organizare de evenimente pentru persoane fizice
11. Evenimente speciale adresate persoanelor juridice
12. Salon de înfrumuseţare
13. Închirieri autoturisme şi/sau logistică de birou
14. Producţie unelte pentru grădinărit

Ghidul este pe suport C.D. avand pretul de 20 RON si contine atat text cat si fotografiile aferente. Pentru comenzi accesati:E-mail: agricultorul21@yahoo.com

1 comentarii:

Anneke Sergio spunea...

Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

Trimiteți un comentariu

Partenerii: